راهکارهای طلایی کاهش وزن؟!

لاغری

چگونه سالم به تناسب اندام برسیم؟؟؟

تناسب اندام

در هر جامعه ای همیشه افرادی هستند که از اضافه وزن رنج میبرند و بسیاری از این افراد گمان میکنند که با گرفتن رژیم های سخت و طاقت فرسا به سایز دلخواه خود میرسند.این کار نه تنها تأثیر چندانی ندارد بلکه باعث بروز مشکلات خطرناکی نیز میشود.امروزه بسیاری از دانشمندان این روش ها را ردکرده اند و توصیه میکنند بجای استفاده از رژیم های سخت و کوتاه مدت از روش های مؤثر و طولانی استفاده شود.

بهترین روش برای کاهش وزن داشتن برنامه غذایی مناسب در کنار ورزش منظم است.اگر از روش های لاغری کوتاه مدت استفاده میکنید بهتر است بعداز کاهش وزن برای تثبیت آن و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی از رژیم غذایی و ورزش مناسب همراه پیاده روی استفاده کنید چراکه این روش ها نتیجه دائمی ندارند.

ورزش

 

میتوان با رعایت برخی نکات که در زیر آورده ایم نتیجه مطلوبی بگیرید:

 

1) خوردن صبحانه پروتئینی در صبح باعث رفع گرسنگی زودرس در طول روز شده و به سوزاندن کالری کمک بسزایی میکند و موجب کاهش وزن میشود.

2) سعی کنید در غذاهای خود از ادویه های تند و طعم دهنده بیشتر استفاده کنید،چراکه موجب کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن میشود.

3) یکی از بهترین نوشیدنی ها برای رسیدن به وزن رویایی خود چای سبز است.این نوشیدنی باورنکردنی با کاهش گرسنگی و افزایش سوخت و ساز بدن باعث لاغری میشود.چای سبز را می توان بصورت سرد،گرم،همراه غذا یا به تنهایی مصرف کرد.به هنگام صرف غذا بهتر است به جای مصرف نوشیدنی هایی مانند نوشابه یا دوغ یا… از چای سبز استفاده کرد.استفاده از عصاره چای سبز که با نام علمی کاتچینز شناخته میشود، نیز روشی بسیار کارآمد است که در نبود چای سبز جایگزین بسیار مناسبی برای آن است.

4) حداقل چهار بار در روز سبزی بخورید.سبزی های بدون نشاسته مانند کلم بروکلی،اسفناج و… با کمترین کالری برای مدت طولانی گرسنگی را بر طرف میکنند.پس دیگر نیاز نیست در رژیم های غذایی خود، سختی دوری از یخچال را تحمل کنید و میتوانید هر موقع که خواستید به سراغ یخچال بروید.

معمولا رعایت منظم و دقیق رژیم غذایی کاری دشوار است که اراده ای پولادین طلب میکند و فقط منحصر به چند روز اول میشود اما میشود با چند ترفند ساده آنرا آسان تر کرد.

  • تبدیل غذا های پرکالری به تکه های کوچکتر: این کار باعث میشود که شما کمتر از آن غذا بخورید زیرا بحث تعداد در میان است.

  • اگر غذا را فقط با سس یا خامه میخورید و صرف غذا بدون سس برای شما دشوار است،نیاز نیست مصرف آنهارا متوقف کنید بلکه کافیست بجای استفاده از نوع پرچرب آنها از نوع کم چرب استفاده کنید.

  • میزان مصرف روزانه مایعات، بویژه آب را زیاد کنید.آب در لاغری و چربی سوزی دور کمر بسیار مؤثر است. با توجه به این نکته که بیش از 70 درصد بدن را آب تشکیل میدهد، نوشیدن آب موجب افزایش سلامتی بدن میشود.

  • یکی از نکته های بسیار مهم در هنگام خوردن غذا، توجه کامل به غذا و داشتن تمرکز است.به هنگام خوردن غذا سعی کنید تمام حواستان معطوف به غذا باشد، چراکه از غذا بیشتر لذت میبرید و زودتر سیر میشوید.کسانی که همراه غذا به کاری دیگر مشغول میشوند از غذا لذت نمیبرند و به اصطلاح نمیفهمند چه میخورند، این امر موجب میشود که بیشتر بخورند و افزایش وزن پیدا کنند.

         

 امیدواریم از این مقاله بهره کامل را برده باشید و به وزن ایده آل خود برسید.تمام تلاش ما، افزایش سلامتی شماست.

 

بازارچه بُرارا عرضه کننده انواع عصاره ها و روغن های گیاهی ارگانیک در سه نوع روغنی، خوراکی و موضعی میباشد و بالاترین کیفیت را با ارزانترین قیمت عرضه میدارد.

محصولات پیشنهادی:

عصاره خوراکی چای سبز (کاتچینز) دکتر زرقانی ،

عصاره خوراکی زیره (کومینز) ارگانیک ،

عصاره شیرین کننده استویا ارگانیک و …

 

بُرارا ضامن سلامتی شما

خرید انواع عصاره و روغن ارگانیک دکتر زرقانی

دانستنی های جذاب وب سایت ها 😍😍

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *